نمایندگی پگاسوس در تهران

مطالب خواندنی 15 مهر ، 1403 5 دقیقه

پرواز پگاسوس به علت گستردگی پرواز های خود به سراسر جهان به یکی از محبوب ترین خطوط هواپیمایی  در ایران تبدیل شده است، پگاسوس ایرلاین جزو یکی از سرشناس ترین ایرلاین ها در ایران است که مردم می‌توانند برای سفر به کلیه ی نقاط به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این ایرلاین بلیط تهیه کنند.

pegasus airline

هواپیما پگاسوس

چگونه بلیط هواپیمایی پگاسوس تهیه کنید؟

شما برای تهیه بلیط هواپیمایی پگاسوس می‌توانید به صورت مستقیم از سایت رسمی پگاسوس خرید کنید یا از شباویز پرواز که نمایندگی پگاسوس تهران است، بلیط موردنظر خود را تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان شباویز پرواز با شماره 52916-021 در تماس باشید.

بلیط های هواپیمایی پگاسوس چه ویژگی هایی دارند

شرکت پگاسوس دارای انواع مختلف بلیط هاست که به انواع آن ها اشاره خواهیم کرد.شما برای خرید بلیط پگاسوس موردنظر خود را از شباویزپرواز که نمایندگی پرواز پگاسوس در تهران است تهیه کنید.

  • بلیط اکونومی : شامل ارزانتریتن بلیط +20 کیلو گرم بار مجاز +8 کیلوگرم داخل کابین که در صورت کنسلی و یا تغییر تاریخ شامل جریمه زیاد است.

  • بلیط ویژه : شامل ارزانترین بلیط +25 کیلوگرم بار مجاز+8کیلوگرم داخل کابین + منوی ساندویچ و نوشیدنی با کمترین جریمه کنسلی .و تغییرتاریخ می باشد .

  • بلیط خاص:شامل ارزانترین بلیط +30کیلوگرم بار مجاز+8کیلوگرم داخل کابین +منوی غذایی کامل طبق برنامه پروازی . انتخاب صندلی خاص کنسلی تا 72 ساعت قبل پرواز می باشد .

خرید ارزانترین بلیط پگاسوس

سایت رسمی پگاسوس برای رفاه حال مسافران، همیشه 5 الی 6 ماه قبل بلیط های مسیر های مختلف را روی سایت باز می‌کند، برای خرید بلیط خارجی پگاسوس به صورت آنلاین به سایت پگاسوس مراجعه نمایید. همچنین شما برای خرید به سایت شباویز که نمایندگی پگاسوس است مراجعه نمایید.

قیمت بلط پگاسوس چقدر است؟

قیمت بلیط پرواز پگاسوس  با توجه به مسیر انتخابی و نوع بلیطی که قصد دارید تهیه نمایید متفاوت است ویکی دیگر از فاکتورهای موثر روی نرخ بلیط زمان است. با توجه به تجریه ما هرچقدر بلیط خود را زودتر خرید کنید، قیمت بلیط ارزان تر است چون، هر تعدادی بلیطی که در مقصد مورد نظر به فروش برسد، کلاس پروازی تغییر می‌کند و نرخ بلیط افزایش می‌یابد.

کلاس پروازی پگاسوس به چه صورت است؟

شرکت های هواپیمایی علاوه بر اینکه کلاس های اکونومی، ویژه و خاص دارند خود سالن اکونومی را هم به 4 قسمت تبدیل می‌کنند، که نرخ بلیط این 4 قسمت با هم متفاوت است. شباویز پرواز که نمایندگی پگاسوس در ایران است شما را برای خرید بلیط مورد نظر به طور کامل راهنمایی خواهد کرد.

پرواز چارتری پگاسوس به چه شکل است؟

پرواز چارتری، یعنی اینکه کل صندلی یا قسمتی از صدلی های هواپیما در اختیار یک آژانس هواپیمایی باشد. آژانس شباویز نمایندکی رسمی پگاسوس در تهران است و شما می‌توانید برای خرید بلیط تک پگاسوس یا پرواز چارتری به دفتر پگاسوس تهران، شباویز پرواز مراجعه نمایید.

قیمت اضافه بار پگاسوس

خرید اضافه بار مسئله بسیار مهمی است. با یک اشتباه کوچک یا سهل انگاری شما مجبور می شوید هزینه ی قابل توجهی را بابت اضافه  بار خود بدهید. پیشنهاد شباویز به مسافرین عزیز این است که حداقل 24 ساعت قبل از پرواز هواپیمایی پگاسوس اقدام به خرید اضافه بار ازدفتر فروش بلیط های پگاسوس (شباویز)  خرید بفرمایید. برای اطلاعات کامل از هزینه اضافه بار پگاسوس به سایت ما بخش هزینه اضافه بار پگاسوس مراجعه نمایید.

pegasus overload

اضافه بار پگاسوس

جریمه کنسلی بلیط پگاسوس

ایرلاین پگاسوس به خاطر استفاده از سیستم  لوکاست( LOW CAST )،  قوانین خاصی دارد و شما برای اطلاع از جریمه کنسلی بلیط هواپیما خارجی پگاسوس  به بخش جریمه کنسلی پگاسوس مراجعه نمایید.

شرایط حمل حیوانات خانگی با پرواز پگاسوس

بدیهی است که به حیوانات اجازه ورود به داخل هواپیما را نمی دهند و حیوانات باید در قسمت انبار هواپیما قرار بگیرند. هر حیوانی جز حیوانات خانگی محسوب نمی شود . و تنها سه دسته از حیوانات جز حیوانات خانگی قرار می گیرند : 1. پرندگان 2. سگ 3. گربه

به دلیل تنوع در گونه، نژاد ، اندازه و ... قوانین بسیار زیادی در این راستا وضع شده است. ولی هنوز هم کافی و جامع نمی باشد. در اصل توصیه می شود قبل از رزرو و برنامه ریزی برای سفر اگر مصمم هستید که می خواهید حیوان خود را به سفر ببرید حتما شرکت هواپیمایی یا آژانس مربوطه سوالات دقیقی بپرسید.

قوانین شرکت های هواپیمایی با یکدیگر بسیار متفاوت است و ممکن است بعد از تمام برنامه ریزی و هزینه ای که کرده اید ، در زمان پرواز به شما اجازه حمل حیوان دلبندتان داده نشود!!! پس با دقت و نکته بینی عمل کنید تا سفر خوش و کم هزینه ای داشته باشید.

pegasus pet policy

حمل حیوانات اهلی

موارد نگهداری و یا امتناع از ورود حیوان به هواپیما در شرکت هواپیمایی پگاسوس

  • حیوانات خانگی که جابه جا می شوند باید سالم ، بدون ضرر و بدون بو باشند.
  • اگر حیوان در وضعیت بدی باشد مثل : بی قرار ، پرخاشگر ، بیمار و ... ممکن است خدمه پرواز از پذیرش حیوان امتناع کنند.
  • حیواناتی که کمتر از 3 ماه (12 هفته) سن داشته باشند نمی توانند توسط هواپیمای پگاسوس سفر کنند.
  • کسانی که به قبرس سفر می کنند باید تمام قوانین ذکر شده را خیلی جزئی تر و  دقیق تر جویا باشند . زیرا قوانین برای ورود حیوان با هواپیما به این کشور کمی تفاوت دارد .
  • حیوانات باردار نمی توانند وارد هواپیما پگاسوس شوند.
  • نوزاد گربه و سگ که هنوز به شیر مادر احتیاج دارند نمی توانند وارد هواپیما پگاسوس شوند.
  • حیوانات وحشی ، شکارچیان  به دلیل جنگنده بودن نمی توانند وارد هواپیما پگاسوس شوند.
  • در زمان حمل حیوان به داخل انبار اگر حیوان نا آرامی کند خدمه هواپیما می توانند از آرام بخش استفاده کنند.
  • اگر کسی بخواهد حیوان خود را وارد کشور اروپایی کند باید برای حیوان گذرنامه تهیه کند.
مشاوره رایگان