بازدید از شهری تاریخی و ساحلی؛ در تور کوش آداسی

مطالب خواندنی 05 آبان ، 1403 5 دقیقه

قیمت تور کوش آداسی نسبت به سایر جزایر در ترکیه بیشتر است؛ و این تنها به این دلیل است که هتل‌های این شهر خدمات آل شامل، صبحانه، ناهار، شام، عصرانه و نوشیدنی و یو آل شامل همین خدمات به‌صورت 24 ساعته را برای مسافران ارائه می‌دهند. تعداد پروازها به این مقصد کم است و هیچ پروازی مستقیم به کوش آداسی نمی‌رود. پروازهای این مقصد به ازمیر می‌روند و مسافران از این شهر با ترانسفر زمینی به سمت کوش آداسی خواهند رفت.

kusadasi picture

اقامت لاکچری در هتل‌های یو آل با تور کوش آداسی

شما در زمان رزرو تور کوش آداسی، هم‌زمان هزینه‌ خورد و خوراک را هم پرداخت می‌کنید. به همین علت هزینه‌ سفر در صورت اقامت در این هتل‌ها بالاتر می‌شود. اگر قصد اقامت در شیک‌ترین هتل‌های این شهر را داشته باشید، بهتر است یکی از هتل‌های لوکس در کنار دریا را رزرو کنید. قیمت تورهای کوش آداسی در صورت اقامت در این هتل‌ها بالاتر می‌رود.

دیدن جاذبه‌های کوش آداسی

در کوش آداسی یکی از عجایب هفتگانه جهان، معبد آرتمیس هم وجود دارد که باید حتماً از آن دیدن کنید. علاوه بر آن اماکنی مثل جزیره کبوتر (از دیدنی‌ترین جزایر این کشور و از جاذبه‌های گردشگری)، روستای کیرازلی (به خاطر بافت سنتی و طبیعت زیبا)، مناطق تاریخی (شهر تاریخی افسوس، دیدما، میلتوس، شهر تاریخی پرینه و مسجد عیسی بیگ) و سواحل زیبا و تفریحات آبی هم ازجاذبه‌های سفر به کوش آداسی است.

ephes kusadasi

بهترین زمان برای تور کوش آداسی

در خیلی از ماه‌های سال به خاطر کم شدن مسافران و خالی بودن اتاق هتل‌ها، آفرهای زیادی برای تور کوش آداسی برای مسافران فراهم است و همچنین امکان رزرو تور کوش آداسی لحظه آخری هم وجود دارد. همین موضوع باعث کم شدن قیمت تور می‌شود و مسافران می‌توانند با 10 الی 20 درصد هزینه‌ کم‌تر به کوش اداسی بروند. رزرو تور لحظه آخری کوش آداسی فقط در ماه‌های کم مسافر امکان‌پذیر است.

بهترین زمان خرید تور کوش آداسی

 اگر بخواهید در محیطی خلوت مسافرت کنید و از استراحت در طبیعت و قدم زدن در خیابان‌های ساکت استفاده کنید، بهتر است زمستان یا پاییز به کوش آداسی بروید. ترافیک گردشگر و مسافر، در فصل‌های گرم به اوج خود می‌رسد و هتل‌ها بسیار شلوغ هستند و هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

شرایط رزرو تور کوش آداسی

تور کوش آداسی، بسیار بی‌دردسر و ساده است. شما برای سفر به این کشور، نیازی به ویزا ندارید و فقط با ارائه پاسپورتی با حداقل 6 ماه اعتبار می‌توانید به اینجا سفر کنید.

بهترین هتل‌های تور کوش آداسی

در تور کوش آداسی، بهتر است هتل‌های یو آل را انتخاب کنید. این هتل‌ها به دلیل ارائه خدمات رایگان خورد و خوراک و بخشی از تفریحات مسافران، می‌توانند تجربه خوبی را از تور کوش آداسی بسازند. خوشبختانه کوش آداسی هتل‌های متنوعی دارد و می‌توانید با هر بودجه‌ای، هتل مناسب خود را انتخاب کنید. هتل آکوا فانتزی، هتل پاین بی، هتل کاریزما دلوکس، هتل لادونیا، هتل سنتینوس، هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال و هتل آسنا بیچ ازسرشناس‌ترین هتل‌های 5 ستاره تور کوش آداسی هستند.

تور کوش آداسی برای چند روز مناسب است

معمولاً تورهای کوش آداسی برای 6 شب و 7 روز برنامه‌ریزی می‌شوند. برنامه‌های پرواز ایرلاین‌های ایران به ازمیر، نزدیک‌ترین شهر به کوش آداسی، جوری هماهنگ شده‌اند که تورها، یک‌هفته‌ای خواهد بود. اگر به دنبال تور کوش آداسی ارزان هستید، باید یکی از پروازهای داخلی را انتخاب کنید. پروازهای ایرانی بخش زیادی از هزینه‌های تور را کاهش می‌دهند و کیفیت بالایی هم دارند. در صورت انتخاب ایرلاین‌های ترک یا عرب، هزینه تور افزایش زیادی خواهد داشت. کاسپین ایرلاین، قشم ایر، ایران ایر تور، کیش ایر، ماهان و ایران ایر از خطوط داخلی‌ای هستند که امکان پرواز از تهران به ازمیر را دارند. پگاسوس، ترکیش ایرلاین، لوفتهانزا و کویت ایر، خطوط پروازی خارجی هستندکه می‌توانید به کوش آداسی سفر کنید. 

سفری خاطره انگیز به کوش آداسی با آژانس گردشگری شباویز

جهت رزرو  تور کوش آداسی و سفر به این شهر توریستی می توانید از سایت شباویز پرواز اقدام کنید. برنامه‌های تور به همراه شرایط و هزینه ها قابل دسترسی است.

مشاوره رایگان