فیلم هتل پالم وینگز افسوس

هتل پالم وینگز افس (Hotel Palm Wings Ephesus)

هتل پالم وینگز افس( HOTEL PALM WINGS EPHESUS) یا هتل سورملی سابق از شیک ترین و زیباترین هتل های کوش آداسی است ، این هتل به تازگی بازسازی شده و نام آن از سورملی به پالم وینگز افس تغییر داده شده است ، زیبایی و شکوه این هتل درمیان هتل های کوش آداسی مثال زدنی است هتل پالم وینگز افس هتلی ساحلی در میان باغ های سرسبز گرمسیری در امتداد دریای اژه و خلیج پاموچاک است.افسوس هزاران سال است که در امتداد ساحل اژه واقع شده است ، تخت های آفتابی کنار ساحل ماسه ای و زیر سایه ی درخت زیتون قرار رفته است در هتل پالم وینگز افس رنگ سبز درختان و آبی دریا گویی با هم فریبنده ترکیب شده اند که می توان گفت رنگ سبزو آبی با هم در حال رقصند .

ابی هتل بسیار بزرگ است و با دکوراسیونی مدرن تزئین شده است طوری که ساعت ها در لابی می مانید و اصلا متوجه گذر زمان تمی شوید .
اتاق های هتل  پالم وینگز افس بسیار تمیز و مدرن است و بارنگ سفید و فیروزه ای تزئین شده است تمامی اتاق ها دارای بالکن می باشند و بعضی از اتاق ها دارای منظره ی روبه دریا می باشند این هتل دارای 434 اتاق است که شامل اتاق های استانداردو آپارتمان باغ می باشند . کف اتاق ها پارکت و شامل کتری و مینی بار وتلویزیون های ماهواره ای و بالکن های خصوصی با منظره ی دریای اژه و باغ می باشد.

هتل پالم وینگز افس در 5 کیلومتری قلعه افسوس واقع شده است و خلیج PAMUCAK ( پاموجاک ) واقع شده است در حالی که مرکز شهر کوش آداسی در 11 کیلومتری هتل واقع شده و فرودگاه عدنان مندرس در فاصله ی 67 کیلومتری هتل قرار گرفته است هتل دارای 11 استخر ، زمین تنیس ، حمام بخار می باشد ساحل خصوصی دارای 50 متر طول با چترهای آفتابی است هم چنین دارای یک مرکز ابگرم و سلامتی است . هتل دارای 6 رستوران می باشد در رستوران انواع غذا سرو می شود و می توانید از خوردن غذاهای ترکی و مکزیکی و ایتالیایی لذت ببرید در هتل رستوران آلاکارت نیز وجود دارد .

در هتل همچنین شیرینی پزو نانوایی وجود دارد که شما را مجذوب شیرینی های تازه پخته خود می کند شما می توانید شیرینی ها را با نوشیدنی های خود را درکنار استخر میل کنید در هتل پالم وینگز افس مجموعه ای از فعالیت ها وجود دارد که شادی شما را کامل تر کند که شامل اسکواش ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، والیبال ساحلی ، اسکی جت ، قایقرانی و غواصی وجود می باشد در هتل همچنین سرگرمی های شبانه ، باشگاه کودکان ، نمایش انیمیشن زمین بازی و استخر و پارک آبی کودکان نیز موجود است .

مشاوره رایگان