هتل تایتانیک بدروم

بدروم

امکانات هتل

  • حمام ترکی ( هزینه اضافی )
  • هاکی
  • والیبال
  • جت اسکی
  • مالیایی
  • بدمینتون
  • ورود حیونات خانگی مجاز ( هزینه اضافی )
  • امکانات اتاق VIP
  • زمین بازی کودکان
  • ورزش های آبی ( هزینه اضافی )
  • ورزش های آبی
  • دارت ( هزینه اضافی )
  • بدمینتون ( هزینه اضافی )
  • بدمینتون
  • کالسکه
  • پینگ پونگ
  • اکراین
  • فوتبال دستی
  • استخر داخلی فصلی ( هزینه اضافی )
  • فروشگاه

امکانات ورزشی و تفریحی

  • پارک آبی ( هزینه اضافی )

توضیحات

logo هتل تایتانیک دلوکس بدروم

مجموعه لوکس تایتانیک بدروم واقع در گور جینلیک، دارای مرکز اسپا و ساحل خصوصی است. هتل تایتانیک بدروم دارای یک استخر روباز است و مهمانان می توانند از یک وعده غذایی در رستوران یا نوشیدنی در بار لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.

همه اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت و کتری برقی هستند. در هر اتاق یک حمام اختصاصی وجود دارد. برای راحتی شما، روپوش حمام و دمپایی پیدا خواهید کرد. تایتانیک لوکس کالکشن بدروم دارای وای فای رایگان در سراسر ریزورت است.

میز پذیرش 24 ساعته در هتل تایتانیک بدروم  وجود دارد. این اقامتگاه دارای امکانات ورزش های آبی است و اجاره ماشین نیز در دسترس است. در این استراحتگاه می توانید تنیس بازی کنید و این منطقه برای غواصی محبوب است.دیدیم 37 کیلومتر تا هتل تایتانیک دلوکس فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بدروم است که 16 کیلومتر از تایتانیک دلوکس فاصله دارد.

logo فعالیت ها و خدمات وبرنامه های هتل تایتانیک بدروم

ساحلی باشکوه در کنار آب های فیروزه ای بدروم – مروارید دریای اژه…

مجموعه لوکس تایتانیک بدروم به شما این امکان را می دهد که به لطف ساحل شنی سفید 350 متری با پرچم آبی، خط ساحلی خصوصی و بندرهای اختصاصی از حمام آفتاب و  از دریا هم زمان  لذت ببرید.

اگر استخرها را برای شنا ترجیح می دهید، از این تفریح بی پایان در تایتانیک لوکس کالکشن بدروم لذت خواهید برد. 

می‌توانید در استخر روباز اصلی، استخرهای روباز و سرپوشیده با گرمایش فصلی، پارک آبی و استخر کودکان، سرسره‌های آبی، استخرهای جامپینگ و استخرهای ویلاهای خصوصی خنک شوید و از تعطیلات خود لذت ببرید.

به لطف فعالیت های پارک آبی، 6 سرسره آبی برای بزرگسالان و 3 سرسره آبی مناسب  برای کودکان عاشق آب، هرگز نمی دانید زمان چگونه می گذرد.

در کلوپ بچه‌های Kikoa که به تازگی بازسازی شده است، کودکان 1 تا 17 ساله می‌توانند یک سفر بازی، یادگیری و سرگرمی خالص را آغاز کنند! باشگاه ما کاملاً بازطراحی شده است تا تجربه ای فراموش نشدنی را برای ذهن های جوان فراهم کند.

در Kikoa Club، هتل تایتانیک بدروم  به تقویت ارتباط موثر با کودکان و ارائه سرگرمی های بی حد و حصر با تیم مربیان چند زبانه پرداخته میشود. در اینجا، کوچولوها می توانند در محیطی که کاوش، خلاقیت و شادی را تشویق می کند، رشد کنند و اطمینان حاصل کنند که هر لحظه مملو از خنده و شادی  است.

اگر با خانواده خود عازم بدروم هستین و هتل تایتانیک را برای اقامت خود انتخاب کرده اید باید بگویم که خاطره ای فراموش نشدنی و تجربه ای تکرار نشدنی را به فرزند خود هدیه داده اید کودک شما از یک سالگی به بالا میتوانند با برنامه ها و امکانات فوق العاده ای که برای آنها در نظر گرفته شده سرگرم شوند و تجربه های جالبی کسب کنند فعالیت در اتاق های هنر و موسیقی و سرامیک ، نقاشی و یا فعالیت ای ورزشی  و شرکت در نمایش های شبانه و منی دیسکو مختص به کودکان و ... قطعا سرگرم خواهند شد.

البته خبر خوب آنجاست که در هتل زیبای تایتانیک بدروم برای وعده های غذایی کودکان هم فکر ویژه ای کرده ایم.

اجرای زنده دی جی، کنسرت ها، مهمانی های ساحلی، نمایش های رقص، رویدادها و فعالیت ها تعطیلات اژه شما را فراموش نشدنی می کند.

در حالی که مهمانان تایتانیک لوکس کالکشن بدروم از دریا و آفتاب لذت می برند، فرصت تجربه ورزش های آبی و ساحلی و چندین فعالیت لذت بخش را نیز دارند. “فعالیت های استخر، یوگا، پیلاتس، ایروبیک، ژیمناستیک در آب، والی ساحلی، واترپلو، مینی فوتبال، تناسب اندام، درس های تنیس، دوره های غواصی، بوچیا، ورزش های آبی بدون موتور”

در محیط عجیب و غریب و آرام BeFine SPA احساس آرامش خواهید کرد. اسپا با طراحی مدرن علاوه بر آرامش و آسایش نشان دهنده لوکس بودن و اعتبار است.

logo اتاق های تایتانیک بدروم

مجموعه لوکس تایتانیک بدروم با دکوراسیونی که ترکیبی از مدرن و طبیعی است به مهمانان خود برای تعطیلات بسیار راحت اطمینان می دهد. اتاق‌های هتل منظره‌ای فوق‌العاده از دریا دارند و با تک تک جزئیات و جزئیات مورد نیاز طراحی شده‌اند.

این هتل با درنظر گرفتن سه نوع سرویس و شرایط مختلف برای مهمانان خود سعی دارد هر نوع سلیقه ای را مجذوب خود کند و خاطره خوشی را برای مهمانان که چه به صورت زوج چه به صورت خانواده و گروهی مراجعه میکنند بسازد.

از انواع اتاق ها میتوان به : اتاق ها – سوئیت ها و ویلاهای این مجموعه اشاره کرد که بیشتر مشخصات آن ها را توضیح خواهیم داد.

Standard Partial Sea View Room

Standard Sea View Room

اتاق های استاندارد هتل تایتانیک بدروم در فضایی 39 متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر میباشد و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد .

Swim-up Standard Room

اتاق های سوئیم آپ هتل تایتانیک بدروم در فضایی 39 متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر میباشد و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد . نکته متمایز کننده این اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر است.

Superior Sea View Room

اتاق های 51 هتل تایتانیک بدروم در فضایی 39 متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر میباشد و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد .

Swim-up Superior Room

اتاق های سوئیم آپ سوپریور هتل تایتانیک بدروم در فضایی 51 متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر میباشد و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد . نکته متمایز کننده این اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر است.

Deluxe Sea View Room

اتاق های دلوکس سی ویو  هتل تایتانیک بدروم در فضایی 80 متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر میباشد و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد .

Swim-up Deluxe Room

اتاق های سوئیم آپ دلوکس هتل تایتانیک بدروم در فضایی 80  متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر میباشد و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد . نکته متمایز کننده این اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر است.

Exclusive Swim-up Room

اتاق های اکسکلوسیو سوئیم آپ هتل تایتانیک بدورم در فضایی 90 متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر بزرگسال میباشد. و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد . نکته متمایز کننده این اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر است.

Family Room

اتاق های فمیلی روم که درفضایی 54  متر مربعی برای حداکثر 4 نفر طراحی شده است  و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد .

Swim-up Family Room

اتاق های فمیلی سوئیم آپ هتل تایتانیک بدورم در فضایی 54 متر مربعی طراحی شده است و حداکثر ظرفیت اتاق ها 3 نفر بزرگسال میباشد. و تمامی امکانات همچون : قهوه ساز ، سرویس بهداشتی ، سشوار ، سیستم تهویه هوا و ... را دارد . نکته متمایز کننده این اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر است.

Family Suite

اتاق های فمیلی سوئیت در فضایی 90 متر مربع برای احداکثر 5 نفر طراحی شده است و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای اقامتی آرام و بی درد سر برای شما همجچون : سرویس  بهداشتی ، ست قهوه ساز ، تهویه هوا ، سشوار، صندوق امانات ، تلویزیون ، تلفن و ... دارد .

Swim-up Family Suite

اتاق های فمیلی سوئیت سوئیم آپ  در فضایی 90 متر مربع برای احداکثر 5 نفر طراحی شده است و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای اقامتی آرام و بی درد سر برای شما همجچون : سرویس  بهداشتی ، ست قهوه ساز ، تهویه هوا ، سشوار، صندوق امانات ، تلویزیون ، تلفن و ... دارد . نکته متمایز کننده این اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر است.

Exclusive Villa

ویلای دو طبقه با مساحت 200 متر مربع مشرف به طبیعت و دریا می باشد. طبقه همکف دارای یک آشپزخانه کوچک، یک اتاق نشیمن، یک اتاق دو تخته و حمام است. طبقه فوقانی از یک اتاق خواب دوقلو و پادشاه و دو حمام تشکیل شده است.

ویلاهای انحصاری دارای یک اتاق رختکن جداگانه، یک تراس و یک استخر خصوصی هستند.

اتاق خواب های ویلایی انحصاری شامل تلویزیون هوشمند و بالکن است. یک میز ناهارخوری 6 نفره در اتاق نشیمن و یک سوئیت مبل راحتی بزرگ با یک آشپزخانه کوچک.

Superior Villa

ویلای سه طبقه  با مساحت 300 متر مربع مشرف به طبیعت و دریا می باشد. طبقه همکف شامل آشپزخانه آمریکایی، اتاق نشیمن، سونا و حمام است. در مجموع 4 اتاق خواب با 2 تخت کینگ، 1 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره در طبقه اول و دوم وجود دارد.

ویلاهای سوپریور دارای اتاق رختکن مجزا، تراس و استخر خصوصی هستند.

اتاق خواب های ویلاهای سوپریور دارای بالکن، اتاق خواب های مستر شامل جکوزی، تلویزیون هوشمند در تمامی اتاق ها می باشد. میز ناهار خوری 6 نفره، سوئیت مبل راحتی بزرگ و آشپزخانه کوچک از ویژگی های اتاق نشیمن است.

Presidential Villa

ویلا ریاست جمهوری در باغی سرسبز شامل 530 متر مربع، سه طبقه رو به دریا و فضای سبز می باشد. طبقه همکف شامل آشپزخانه آمریکایی، اتاق نشیمن، حمام ترکی، سونا. طبقه اول و دوم شامل یک اتاق خواب مستر به مساحت 65 متر مربع و دو اتاق خواب می باشد. ویلا پرزیدنتال یک منطقه نشیمن خصوصی آرام با اتاق رختکن، حمام ترکی، سونا، آسانسور، استخر خصوصی، تراس حمام آفتاب و پاسیو است.

اتاق خواب های ویلاهای ریاست جمهوری دارای بالکن، اتاق خواب های مستر شامل جکوزی، تلویزیون ال سی دی در تمامی اتاق ها می باشد. میز ناهار خوری 6 نفره، سوئیت مبل راحتی بزرگ و آشپزخانه کوچک از ویژگی های اتاق نشیمن است. DVD و سیستم صوتی فراگیر و تبلت های موجود در اتاق نشیمن از ویژگی های اضافی برای اقامت راحت هستند.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت تور هتل تایتانیک بدروم به سایت شباویز مراجعه نمایید و یا با ما در تماس باشید52916-021


سایر هتل‌های بدروم

تور های موجود برای هتل تایتانیک بدروم

مشاوره رایگان