هتل لیبرتی سیگنا فتحیه

5 از 5
فتحیه

توضیحات

هتل لیبرتی سیگنا فتحیه

 

حتماً شما هم اسم هتل‌های لیبرتی درکشور ترکیه را خیلی زیاد شنیدین،یکی دیگر از برندهای معروف و به نام در بخش هتل داری، یکی از جدیدترین هتل‌های شهر زیبای فتحیه، هتل فوق العاده لیبرتی سیگنا هست. این هتل در سال ۲۰۲۴به بهره‌برداری رسیده و از ماه آگوست به مسافرین خودش خدمات ارائه می‌کند.

هتل در نزدیکی هتل دیگه خودش به اسم لیبرتی فابای قرار گرفته و از نظر معماری و ساختار بسیار به این هتل نزدیک هست، فاصله هتل لیبرتی سیگنا به فرودگاه دالامان فقط ۴۵ دقیقه هست و از مرکز شهر ۱۳ دقیقه فاصله دارد. استخرهای متعدد، یک پارک آبی فوق العاده، انواع اتاق‌ها و خدمات یوال از امکانات هتل لیبرتی سیگنا در شهر فتحیه است .

قیمت تور هتل لیبرتی سیگنا

 

قیمت تور هتل لیبرتی سیگنا بسته به فصل سفر شما به این هتل فوق العاده هست و اصولاً در تاریخ‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد دارای نرخ‌های عالی است،همانطور که اطلاع دارید فصل سفر به شهر زیبای فتحیه از فروردین ماه آغاز میشه و تا آخر مهر ماه ادامه دارد. مسافرین عزیزی که قصد دارند به هتل زیبای لیبرتی سیگنا سفر کنند می‌توانند تورهای خود را از آژانس شباویز پرواز به همراه پروازهای مستقیم به فرودگاه دالامان با ترنسفر از ما تهیه کنند.

این هتل از زمان آغاز به کارش، گارانتی آژانس شباویز پرواز بوده است.شما می‌توانید برای رزرو تور هتل لیبرتی سیگنا یا رزرو هتل تک این هتل با کارشناسان ما با شماره 52916-021 همراه باشید .

انواع اتاق های لیبرتی سیگنا

 

این هتل که دارای ساختمان‌های متعددیست و به صورت بلوک بلوک مشخص شده دارای اتاق‌های مختلفی است که آن ها را معرفی می‌کنیم.

 

  1. سوپریو روم لند ویو
  2. سوپریور سی ویو
  3. سوپر روم پول اکسس 
  4. سوپریو روم پول اکسس دایرکت
  5. اتاق های خانوادی یا فمیلی روم

انواع فمیلی روم که مناسب برای خانواده‌هایی هستند که می‌خواهند کودکشان در کنارآن‌ها باشد. اتاق‌های فمیلی این هتل دارای یک تخته کینگ و دو تخت تک نفره با دو اتاق مجزاست.

 

سرگرمی های هتل لیبرتی سیگنا

 

هتل لیبرتی سیگنا برای مسافرین خود در طول روز و پاسی از شب برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته. علاوه بر استخرهای فوق العاده اختصاصی و عمومی که دارد، مسافران می‌توانند از شنا کردن در آب فوق العاده تمیز لذت ببرند. هتل لیبرتی سیگنا دارای ساحل شنی به طول هزار متر است که مهمانان می‌توانند از شنا کردن در دریای اژه و آفتاب گرفتن، از این ساحل لذت ببرند.

پارک آبی بزرگ هتل لیبرتی سیگنال مخصوص کودکان و بزرگسالان تعبیه شده و محیط فوق العاده‌ای را برای لذت بردن کلیه سنین در نظر گرفته ،گروه انیمیشن این هتل در طول روز و در بسیاری از ساعات برنامه‌های سرگرمی برای مسافرین اجرا می‌کنند.

 

دسترسی هتل لیبرتی سیگنا

 

موقعیت مکانی هتل لیبرتی سیگنا، بسیار عالی است و مسافرینی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند به راحتی خود را به فرودگاه دالامان، مراکز تفریحی و مرکز شهر فتحیه، برسانند. نزدیک ترین فرودگاه به هتل لیبرتی سیگنا فرودگاه دالامان است که فقط ۴۵ دقیقه با این هتل فاصله دارد. دسترسی به منطقه اولودنیز، مرکز شهر فتحیه و مراکز تاریخی شهر فتحیه به راحتی در دسترس مسافرین لیبرتی سیگنا هست .

 

رزرو هتل لیبرتی سیگنا

 

اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای فتحیه و استفاده از هتل لیبرتی سیگنا را دارید، آژانس شباویز پرواز با گارانتی پروازهای مستقیم فرودگاه دالامان و گارانتی، اتاق‌های این هتل می‌تواند نرخ‌های فوق العاده‌ای را دراختیار شما بگذارد.برای رزرو هتل لیبرتی سیگنا با شماره 52916-021 در تماس باشید.

هتل لیبرتی سیگنال در نوروز ۱۴۰۴ و تابستان ۱۴۰۴جزوه هتل‌های فول گارانتی آژانس شباویز  پرواز هست  .

 

تور ترکیبی هتل لیبرتی سیگنا

 

یکی دیگر از تورهایی که مورد پسند مسافران منطقه و شهر فتحیه هست، تورهای ترکیبی این هتل با هتل‌های دیگر است. شما می‌توانید به راحتی در شهر مارماریس و هم در شهر فتحیه از این تورها استفاده کنید. معمولا تورهای ما به صورت سه شب اقامت در هتل‌های مارماریس و سه شب اقامت در هتل لیبرتی سیگناست.

با استفاده از این تورها شما می‌توانید هم از شهر زیبای مارماریس و هم از شهر فوق العاده فتحیه دیدن کنید. 

 

سرگرمی‌های هتل لیبرتی سیگنا برای کودکان

 

هتل لیبرتی سیگنا یکی دیگر از آن هتل‌هاییست که واقعاً بهشت کودکانه و برای بچه‌های شما در طول یک هفته برنامه‌های ویژه‌ای را ارائه می‌کند. این هتل با امکانات فوق العاده، محل‌ها و فضاهایی که برای کودکان شما در نظر گرفته برنامه‌های ویژه‌ای را از صبح تا پاسی از شب برای کودکان دارد. کیدز کلاب، برنامه‌های مختلفی مانند نقاشی کودکان، برنامه‌های آموزشی و بازی‌های مختلف گروهی برای انها در نظر گرفته است.سرسره‌های آبی مخصوص کودکان و استخرهای ویژه و حتی رستوران‌های مخصوص برای کودکان در هتل لیبرتی سیگنا وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید برای کودکان خود اوقات خوشی ر به ارمغان بیاورید .

liberty signa aqua park for childs

سایر هتل‌های فتحیه

تور های موجود برای لیبرتی سیگنا

مشاوره رایگان