هتل ساندیا اکسکلوسیو بای لیبرتی فتحیه

5 از 5
فتحیه

توضیحات

  

فتحیه یکی از شهرهای ساحلی پرطرفدار ترکیه است و هتل ساندیا اکسکلوسیو یک هتل پنج ستاره خوب در این شهر است امروز قصد داریم این هتل را برای شما معرفی کنیم و اطلاعات کامل هتل را دراختیار شما قرار بدیم شما برای رزرو تور هتل ساندیا به صورت آنلاین با ما همراه باشید.

Sundia Exclusive By Liberty Fethiye.jpg

نمایی از هتل ساندیا فتحیه

هتل ساندیا اکسکلوسیو  بای لیبرتی 

این هتل ۵ ستاره در فاصله نیم ساعتی از فرودگاه دالامان قرار گرفته و یکی از زیباترین سواحل شهر فتحیه به نام ساحل چالش در کنار این هتل هست. خدمات این هتل به صورت یوال هست و در نوروز ۱۴۰۴ برنامه‌های ویژه‌ای برای مسافرین ایرانی در این هتل تدارک دیده شده

هتل ساندیا ایکسلوسیو شهر فتحیه دارای دو استخر روباز یک استخر مخصوص کودکان یک رستوران بزرگ و دسترسی فوق العاده به مرکز شهر فتحیه دارد. این هتل فقط ۶ کیلومتر با مرکز شهر فتحیه فاصله داره و دارای انواع اتاق برای مسافرین خودش در نظر گرفته

غذاهای این هتل باب طبع همه مسافرینی هست که در این هتل بودند و رضایتمندی  ۱۰۰درصدی از همه مسافرین را دارد. نوساز بودن این هتل عالی و نزدیکی به فرودگاه دالامان و مرکز شهر فتحیه  باعث شده این هتل جزو هتل‌های ۵ ستاره بسیار خوب این شهر باشد. 

اتاق‌های هتل ساندیا اکسلوسیو

  • اتاق دلوکس روم لند ویو


این نوع اتاق‌ها در هتل ساندیا، با متراژ ۳۰ متر مربع که شامل یک تخت کینگ یا دو تخت یک نفره هست، و برای دو بزرگسال یا سه نفر بزرگسال و همچنین، دو بزرگسال به همراه یک کودک تعبیه شده است. در این اتاق‌ها شما امکاناتی مانند مینی بار، سرویس چای و قهوه، سیف باکس و وای فای رایگان را دارا هستید.

  • اتاق دلوکس روم ساید سی ویو 


این اتاق‌ها هم همانطور که از اسمش پیداست مقداری از دریا قابل مشاهده هست، و نسبت به اتاق‌های دلوکس روم لندویو یک مقدار نرخش تفاوت دارد. این اتاق‌ها هم دقیقاً مثل اتاق‌های دلوکس شامل مینی بار، سرویس چای و قهوه، سیف باکس و وای فای رایگان هست. این اتاق‌ها هم ۳۰ متر مربع مساحت دارد و برای افرادی که دو یا سه نفر هستند مناسب است.

  • اتاق‌های دلوکس سی ویو


یکی از بهترین نوع اتاق‌ها در هتل ساندیا، اتاق‌های دلوکس سی ویو هست که شما لذت تماشای دریای اژه با یک منظره فوق العاده را جلوی چشمان خود دارید. به شما پیشنهاد می‌کنیم در هنگام رزرو این هتل، حتماً از اتاق‌های رو به دریای هتل ساندیا اکسلوسیو استفاده کنید. مساحت این اتاق ۳۰ متر و شامل یک تخت کینگ یا دو تخته یک نفره هست و مناسب دو بزرگسال  یا سه بزرگسال است.

  • اتاق‌های دلوکس لارج روم 


این اتاق که ۴۰ متر مربع مساحت دارد و برای خانواده‌هایی که چهار نفر هستند و دوست دارند کنار هم باشند مناسب است. این اتاق‌ها برای کسایی که دو بزرگسال و دو کودک دارند یا چهار نفر هستند و می‌خواهند با قیمت مناسب در هتل اقامت کنند، انتخاب عالی می‌باشد.

sundia Exclusive By Liberty Fethiye land view room.jpg

اتاق لندویو هتل ساندیا

قیمت هتل ساندیا اکسکلوسیو

هتل ساندیا اکسکلوسیو فتحیه یک هتل پنج ستاره با قیمت مقرون به صرفه است که با توجه به امکانات قابل توجهی که ارائه می‌کند قیمت مناسب و بسیار رقابتی دارد ودر مقایسه با هتل های لیبرتی فابای ولیبرتی لیکیا قیمت پایین تری دارد و هم قیمت هتل اورکا سان لایف است که آن هتل هم بسیار خوب و قابل توجه است.

رزرو هتل ساندیا اکسکلوسیو

همان طور که هتل ساندیا فتحیه را برای شما معرفی کردیم و با آن به طور کامل آشنا شدید می‌توانید برای رزرو هتل سانیا با کارشناسان شباویز پرواز با شماره 52916-021 همراه باشید 

شباویز پرواز مجری مستقیم تور فتحیه نوروز 1404

سایر هتل‌های فتحیه

تور های موجود برای ساندیا اکسکلوسیو بای لیبرتی

مشاوره رایگان