هتل حیدر پاشا پالاس آلانیا آلانیا

1 از 5
آلانیا

امکانات هتل

  • اسنک بار
  • تهویه هوا
  • تلویزیون ماهواره ای
  • برنامه شبانه
  • والیبال
  • جت اسکی
  • رومانیایی
  • آذربایجانی
  • بدمینتون
  • کالسکه

امکانات ورزشی و تفریحی

  • پارک آبی ( هزینه اضافی )
  • باشگاه بدنسازی

توضیحات

هتل حیدرپاشا پالاس آلانیا

هتل حیدرپاشا پالاس در کوناکلی، 13 کیلومتری ساحل اولاس و منطقه پیک نیک، دارای رستوران، بار و وای فای رایگان در سراسرهتل است. این هتل دارای یک استخر فصلی در فضای باز و مرکز اسپا می باشد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.

منظره دریا، کوه یا استخر در اتاق‌های خاص قابل مشاهده است. یک تلویزیون ارائه شده است.

پذیرش 24 ساعته در هتل حیدر پاشا آلانیا وجود دارد.

این هتل دارای ساحل اختصاصی است و امکان کرایه ماشین نیز وجود دارد. می توانید در هتل بیلیارد بازی کنید. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه گازیپاسا است که در 55 کیلومتری هتل قرار دارد.

کاخ حیدرپاشا که در تابستان 2016 افتتاح شد، با 592 اتاق در فضایی به مساحت 37000 متر مربع، در فاصله 100 کیلومتری تا فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد که مهمانانش تعطیلات باشکوهی را با معماری موضوعی خود که بازتابی از ایستگاه قطار تاریخی است، تجربه می کنند. دکوراسیون اصیل، اتاق های راحت و فضای گرم. کاخ حیدرپاشا که در آلانیا، تورکلر مروارید سواحل مدیترانه است، گزینه‌های راحتی، طعم و سرگرمی را در کنار هم به مهمانان خود ارائه می‌دهد و به آنها فرصت‌های مختلفی را می‌دهد تا از شلوغی زندگی روزمره دور شوند تا اوقاتی فوق‌العاده داشته باشند. یک تجربه تعطیلات پر از سرگرمی در انتظار شما در این هتل است که در طول تابستان میزبان نمایش ها و اجراهای برجسته بر روی صحنه خود خواهد بود که توسط تیم انیمیشن آماده شده است. در طول اقامت خود در کاخ حیدرپاشا، می توانید از طعم های عالی با ارائه های زیبا لذت ببرید...

 

خدمات هتل حیدرپاشا آلانیا

غذا و نوشیدنی در هتل حیدرپاشا: در هتل حیدرپاشا غذا و نوشیدنی به صورت uall  برای مهمانان سرو میشود یعنی در هر ساعت از شبانه روز میتوانید به وعده های غذایی در رستوران ها و نوشیدنی در بارها طبق ساعت کاری آن مجموعه دسترسی داشته باشید و از هنر دستان آشپزهای این مجموعه با غداهای محلی ترکی ، غذاهای شرق آسیا ، ایتالیایی، غذاهای دریایی، اسنک و همبرگر، شیرینی و انواع دسر و نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید.

استخر و آکوآپارک: دو استخر با عمق 140 سانتی متر در هتل حیدرپاشا برای مهمانان آماده شده است. استخر اصلی هتل و استخر اینفینیتی که در زمان های خنک تر آبگرم میشود . یک استخر سرپوشیده 4 فصل نیز برای مهمانان بزرگسال و کودکان هتل قرار دارد . برای اینکه مهمانان کوچک هتل اوقات خوشی را در طول اقامت خود در هتل حیدرپاشا داشته باشند استخر کودک نیز برای آنها درنظر گرفته شده است. هتل حیدرپاشا با ارائه پارک آبی ساحلی  با 9 سرسره و نیز پارک آبی مخصوص کودکان با 5 سرسره تمام چیزی را که برای یک تعطیلات ساحلی نیاز دارید برای شما فراهم کرده است و نیز در فصول خنک تر پارک آبی با آب گرم ارائه خدمات میدهد.

سرگرمی: یکی از اولویت های هتل حیدرپاشا ارائه انواع فعالیت ها و تفریحات است که هم باعث سرگرمی و آرامش میهمانان می شود. تیم سرگرمی حیدرپاشا لحظات خارق العاده ای را برای شما ثبت خواهد کرد از مهمانی های شبانه تا اجرای موسیقی زنده  و سرگرمی های ویژه کودکان گرفته تا فعالیت های ورزشی مانند والیبال ساحلی ، ژیمناستیک صبحگاهی ، ژیمناستیک در آب ، یوگا ، ایروبیک ، واترپلو ، بوچیا ، تفنگ بادی ، زومبا ، تنیس روی میز ، دارت ، مسابقات مختلف و... همه  برای سرگرمی هر چه بیشتر مهمانان مقیم هتل اجرا میشود برای هر سلیقه ای.

سرگرمی کودکان: در هتل حیدرپاشا برای کودکان 4 تا 9 سال در مینی کلاب مجموعه از ساعت 10 صبح تا 12 و نیز 14 الی 17 هر روزه برنامه های ویژه ای برگزار میگردد مانند نقاشی ، بازی و ... همچنین بوفه کودکان در رستوران اصلی نیز وجود دارد و خدمات مراقبت از کودک با رزرو قبلی و پرداخت هزینه انجام میگیرد.

 

اتاق های هتل حیدرپاشا

   اتاق های استاندارد

Standart Room اتاق های استاندارد که در فضایی 26 الی 32 متر مربع طراحی شده و با سه نمای متفاوت استخر و زمین و دید جزئی از دریا وجود دارد حداکثر ظرفیت 3 نفر بزرگسال ویا 2 بزرگسال و یک کودک را دارد. تمامی امکاناتی که درسفر خود ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید در اتاق های استاندارد برای شما تعبیه شده است مانند سشوار –تلفن- تلویزیون- حمام – کتری و ست چای و قهوه- کاوصندوق و ... مینی بار نیز به صورت روزانه شارژ میشود.

Superior Room اتاق های سوپریور در فضایی 34 تا 38 متر مربع طراحی شده است ، این نوع اتاق برای حداقل 1 بزرگسال و حداکثر 3 بزرگسال + 1 کودک یا 2 بزرگسال + 2 کودک مناسب است. تمامی امکاناتی که درسفر خود ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید در اتاق های استاندارد برای شما تعبیه شده است مانند سشوار –تلفن- تلویزیون- حمام – کتری و ست چای و قهوه- کاوصندوق و ... مینی بار نیز به صورت روزانه شارژ میشود.

Easy-To-Access Room این اتاق ها که در طبقات 1 تا 2 واقع شده اند برای درسترسی و نیاز مهمانان با معلولیت جسمی طراحی شده است . این نوع اتاق برای حداقل 1 بزرگسال و حداکثر 2 بزرگسال + 1 کودک مناسب است. تخت نوزاد در صورت درخواست موجود است.

اتاق های خانوادگی

دارای 2 اتاق خواب و 1 حمام هستند و اتاق‌ها با یک در متصل هستند. اندازه اتاق های خانوادگی  بین 39 متر مربع تا 47 متر مربع است. این نوع اتاق خانوادگی برای حداقل 2 بزرگسال و حداکثر 3 بزرگسال + 1 کودک یا 4 بزرگسال مناسب است. تخت نوزاد در صورت درخواست موجود است.

2-2 دارای 2 اتاق خواب، 2 حمام هستند و اتاق‌ها با یک در متصل هستند. اندازه اتاق ها بین 47 متر مربع تا 64 متر مربع است. این نوع اتاق خانوادگی برای حداقل 2 بزرگسال و حداکثر 3 بزرگسال + 2 کودک مناسب است. 2 بزرگسال + 3 کودک یا 4 بزرگسال + 1 کودک. تخت نوزاد در صورت درخواست موجود است.

2-3 اتاق ها بدون درهای اتصالی دارای 2 اتاق خواب و 2 حمام هستند. اندازه از 43 متر مربع تا 78 متر مربع است. این نوع اتاق خانوادگی برای حداقل 2 بزرگسال و حداکثر 3 بزرگسال + 2 کودک مناسب است. 2 بزرگسال + 3 کودک یا 4 بزرگسال + 1 کودک. تخت نوزاد در صورت درخواست موجود است.



سایر هتل‌های آلانیا

تور های موجود برای هتل حیدر پاشا پالاس آلانیا

مشاوره رایگان