جاهای دیدنی دیدیم|معرفی 5 جاذبه گردشگری دیدیم+عکس و آدرس

راهنمای سفر 28 شهریور ، 1403 3 دقیقه

آیا تا به حال از یک مکان جدید دیدن کرده اید و در مورد آن احساس "وای" کرده اید؟ برای بسیاری از بازدیدکنندگان، در دیدیم اتفاق می افتد. شهر دیدیم، یکی دیگر از شهرهای ترکیه است که همانند آنتالیا و کوش‌آداسی و ...، شناخته شده نیست اما با دارا بودن هتل های باکیفیت و جاذبه های گردشگری زیبا، می‌تواند سفر بسیار لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. امروز با معرفی جاهای دیدنی دیدیم به همراه عکس و آدرس این مکان ها سعی داریم تا شما را در سفر به دیدیم راهنمایی کنیم

شهر دیدیم به سرعت در حال رشد است و نسبت به قبل کاملا دچار تغییر و تحول شده است. پذیرایی از بسیاری از گردشگران با سواحل زیبا، خط ساحلی بکر، شهرهای باستانی و آفتاب در مقایسه با شهرهای توریستی بزرگ مانند بدروم و کوش آداسی، گنجی پنهان است! جاذبه های گردشگری دیدیم و تفریحات این شهر، برای زوج ها و خانواده ها گرفته تا گروه های دوستان و مسافران انفرادی که به دنبال ماجراجویی هستند جذاب خواهد بود. از برخی از کارهای منحصر به فرد و مکان هایی که می توانید در این مقصد سرگرم کننده کشف کنید شگفت زده خواهید شد. در این مقاله، ما کارهایی که باید در دیدیم انجام دهید تا به بهترین شکل از سفر خود استفاده کنید را  به شما معرفی می‌کنیم. ما تصور می‌کنیم که اگر دیدیم را در برنامه های سفر خود قرار داده‌اید، از انجام این کار هیجان زده خواهید شد. برای مشاهده و رزرو تور دیدیم به بخش تور دیدیم مراجعه کنید.

سواحل دیدیم

دیدیم سواحل چشمگیر زیادی دارد و یکی از شهرهای ساحلی و جذاب ترکیه محسوب می‌شود که بهترین و در دسترس ترین سواحل را به شما معرفی خواهیم کرد

ساحل آلتینکوم Altınkum: محبوب ترین ساحل با اختلاف ساحل آلتینکوم است. این ساحل که در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و از طریق تاکسی یا اتوبوس قابل دسترس است، نام خود را از شن‌های طلایی رنگ گرفته است. پس چرا بخشی از وقت خود را صرف شنا در بلوز جادویی دریای اژه نکنید.

ساحل ماناستیر کویو Manastir Koyu: ساحلی مناسب برای خانواده ها است که فرزندان خود را به آنجا بیاورند. آب این ساحل گرم، زلال و دارای عمق مناسب است، بنابراین کودکان می‌توانند، بعدازظهر بسیار شادی را در دریا بگذرانند. اگر آنها ترجیح می دهند پاهای خود را خیس نکنند،  ساحل ماناستیر کویو، یک ساحل شن وماسه ای بسیار زیبا است ، دقیقاً ماسه سفید ریز که می‌توانند بر روی آن قدم بزنند و یک سفر رویایی برای شما و خانواده به ارمغان بیاورند.

سفر با قایق در شهر دیدیم

سفر با قایق در دریای محصور شده از مناظر طبیعی زیبا که احساس خارق‌العاده ای را به هرکسی که در این مکان است می‌دهد. همچنین شما می توانید سواحل و خلیج های طبیعی دیگر را در سفر خود مشاهده کنید. سفر با قایق روزانه از بندر شهر دیدیم در فصل تابستان برقرار است. ورزش های آبی، دوره های غواصی و تورهای ماهیگیری نیز در سواحل شهر دیدیم برگزار می‌شود که شما را دعوت می‌کنیم تا حتما از این تفریحات استفاده کنید. دیدیم به خاطر سواحل شنی و صخره‌ای و آب زلالش یکی از زیباترین سواحل را در بین شهرهای ترکیه داراست.

پارک آبی شهر دیدیم (DIDIM AQUA PARK)

برای کسانی که به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند، دیدیم یک پارک آبی جذاب دارد. برای بزرگترین پارک آبی در دیدیم آماده شوید. شما می‌توانید از سرسره های آبی این پارک لذت ببرید و در کنار آن مشغول بازی کردن فوتبال و والیبال ساحلی شوید. این پارک آبی سرویس رایگان از منطقه آلتینکوم دارد که فاصله ی 10 دقیقه ای را از پارک آبی دارد.

پارک آبی دیدیم
بخشی از پارک آبی دیدیم

معبد آپولو

از خرابه های باستانی و شگفتی های طبیعی دیدیم شگفت زده خواهید شد. دیدیما یکی از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی دیدیم است که با ویرانه‌هایش واقعاً شگفت‌زده می‌شوید. معبد آپولو تنها در فاصله کوتاهی از مرکز شهر، قرار دارد. هرچند که اکنون ویرانه ای از این معبد باقی مانده است اما از ستون های باقی مانده، شکل ظاهری معبد آپولو قابل تشخیص است. آپولو همچنین، سومین معبد بزرگ در دنیای باستان است، معبد آرتمیس همزاد معماری معبد آپولو ترکیه است که یکی از عجایب هفتگانه جهان نیز است. اتوبوس های محلی هر 15 دقیقه از آلتینکوم به سمت معبد آپولو حرکت می کنند.

TEMPLE OF APOLLO

نمایی از معبد آپولو دیدیم

APOLLO

نمای گذشته معبد آپولو

شهر تاریخی میلتوس - خرابه های باستانی

شهر تاریخی میلتوس ترکیه که در شمال شهر دیدیم قرارگرفته است. این شهر که مانند یک موزه است، شاهکار معماری یونان را به نمایش می‌گذارد و شما باید هنگام سفر به دیدیم از این شهر دیدن کنید.در این شهر اولن چیزی که باید از آن دیدن کنید تئاتر بزرگ و قوسی شکل آن است که نمایانگر معماری شگفت انگیز یونان قدیم است.در گذشته یکی از تفریحات مشاهده مبارزات تن به تن بوده و به همین دلیل این آمفی تئاتر عظمت زیادی دارد. علاوه بر آمفی تئاتر، حمام فائوستینا را مشاهده کنید که این حمام عظیم و دست نخورده دقیقاً در جنوب شهر میلتوس، قرار دارد. گذشته از حمام های فاستینا، معبد سراپیس، استوای یونی و کاروانسراهای سلجوقی در میلتوس قرار دارد که احتمالاً یکی از نمادین ترین تصاویر آن است و خیلی چیزهای دیگر - به ما اعتماد کنید، میلتوس ارزش وقت گذاشتن را دارد.

MILETUS CITY DIDIM

شهر میلتوس

بازار DIDIM

یکی از مهمترین وشاید بهترین تفریحات کشور ترکیه خرید کردن است. بنابراین چه راهی بهتر ازرفتن به یک بازار خیابانی شلوغ و پیاده روی کردن در آن و خرید سوغاتی برای عزیزان. همه چیز از میوه‌ها، سبزیجات و ادویه‌های عجیب و غریب گرفته تا لباس با برندهای مختلف را در این بازار خواهید یافت.

شهر دیدیم که به بهشت گمشده ترکیه معروف است یکی از بهترین شهرهای این کشور است که تا کنون کمتر به آن پرداخته شده و نسبت به دیگر شهرهای ترکیه مانند آنتالیا، کوش آداسی و مارماریس ناشناخته تر است اما زیبایی ها و جاذبه های گردشگری منحصربه فرد زیادی دارد که به آن ها اشاره کردیم، ارزش دیدن از این شهر را چندین برابر می‌کند.علاوه بر لین برای کسانی که به دنبال استراحت کردن هستند و زیاد شلوغی را دوست ندارند، تور دیدیم می‌تواند بهترین انتخاب باشدو همچنین شهر دیدیم با دارا بودن هتل های 5 ستاره یوآل نیازهای شما مسافران عزیز را هم به طور کامل برطرف می‌کند. شباویز پرواز چارترکننده مستقیم تورهای دیدیم .برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 52916-021 در تماس باشید.

مشاوره رایگان