جاهای دیدنی بدروم|معرفی بهترین جاهای دیدنی بدروم+آدرس

راهنمای سفر 26 شهریور ، 1403 3 دقیقه

بدروم، شهری با تاریخ و فرهنگی غنی، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته در ترکیه شناخته می‌شود. این شهر زیبا، واقع در سواحل اژه، به خاطر سواحل خیره‌کننده، جاذبه‌های تاریخی و فعالیت‌های تفریحی متنوع، سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. با قدم زدن در خیابان‌های این شهر، شما با ترکیبی از تاریخ، هنر و زندگی مدرن روبه‌رو خواهید شد که هر کدام از آن‌ها داستان‌های خاص خود را دارند و به شما اجازه می‌دهند تا به عمق فرهنگ محلی پی ببرید.شهر بدروم به شب‌های زنده،خانه‌های سفید،و طبیعت فوق العاده‌اش مشهوره.این قسمت به جاهای دیدنی شهر بدروم اشاره می‌کنیم تا در موقع سفر به این شهر فوق العاده، به راحتی از آن‌ها لذت ببرید.

جاهای دیدنی شهر بدروم

بدروم، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه است که با تاریخ غنی و زیبایی طبیعی خود، هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. این شهر زیبا با سواحل دیدنی، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگ محلی جذاب خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. اگر شما هم به دنبال سفر به این شهر زیبا هستید، حتماً باید از جاهای دیدنی بدروم بازدید کنید و از تجربه‌های محلی در بدروم لذت ببرید. برای برنامه‌ریزی بهتر سفر خود، می‌توانید به خدمات شباویز پرواز مراجعه کنید که در زمینه ارائه تورها و خدمات گردشگری در بدروم تخصص دارد.

  • قلعه بدروم (قلعه سنت پیتر)

این قلعه متعلق به قرن پانزدهم میلادی است و یکی از برجسته‌ترین نقاط تاریخی بدروم به شمار می‌رود. درون این قلعه موزه‌ای به نام موزه باستان‌شناسی زیر آب قرار دارد که آثاری از کشتی‌های غرق‌شده و اشیای قدیمی را به نمایش می‌گذارد.این قلعه در مرکز شهر بدروم قرار گرفته و شما به راحتی می‌توانید از هتل خود با استفاده از تاکسی و یا دلموش‌هایی که از کنار تمام هتل‌ها تردد دارند، خودتان را به مرکز شهر، و سپس به قلعه معروف بدروم برسانید.

 نمای بیرونی قلعه بدروم

  • آرامگاه مازولیم (Mausoleum at Halicarnassus)

یکی از عجایب هفتگانه دنیای باستان، این آرامگاه محل دفن پادشاه ماسولوس است که امروزه ویرانه‌های آن در بدروم واقع شده است. دسترسی به این آرامگاه هم مثل قلعه بدروم بسیار راحت هست و شما می‌توانید در مرکز شهر بدروم از بقایای این قسمت تاریخی دیدن کنید .

تصویر قدیمی آرامگاه مازولیم

 

نمای از ویرانه های مازولیم

  • آمفی‌تئاتر باستانی بدروم

یک آمفی‌تئاتر تاریخی متعلق به دوره‌ی یونان باستان که نمای فوق‌العاده‌ای به دریای اژه و شهر بدروم دارد و همچنان میزبان رویدادهای فرهنگی و کنسرت‌هاست.

amphiyheater bodrum

 آمفی تئاتر باستانی بدروم

  • دروازه میندوس

یکی از بقایای تاریخی شهر که در زمان اسکندر مقدونی مورد استفاده قرار می‌گرفت و بخشی از دیوارهای قدیمی بدروم است.

  • ساحل گونبت

این ساحل زیبا برای تفریحات آبی مانند شنا، جت‌اسکی و غواصی مناسب است و به دلیل نزدیکی به مرکز شهر بدروم، مورد توجه گردشگران قرار دارد. همانطور که گفته شد، یکی از بهترین نقاط شهر بدروم منطقه گنبد هست. این منطقه به دلیل داشتن سواحل فوق العاده و دسترسی فوق العاده به مرکز شهر و مراکز تفریحی موقعیت خیلی خوبی را در بین مناطق شهر بدروم دارد. هتل‌های بسیار خوبی هم در این منطقه قرار گرفته که از جمله آن‌ها می‌توانیم به هتل سلکتوم کالرز و رویال آسارلیک .اشاره کنیم

  • مارینای شهر بدروم

یکی دیگر از جاذبه‌های فوق العاده شهر زیبای بدروم، منطقه مارینا هست، این قسمت که به مغازه‌های برند و کشتی‌های لوکسی که در کنار دریای اژه لنگر انداختن مشهور است. رستوران‌ها و بارهای متعدد از جمله جاذبه‌های شهر بدروم است.

  • تورهای کشتی در شهر بدروم

شما می‌توانید در سفر خود به شهر زیبای بدروم، از کشتی‌هایی که به صورت روزانه از منطقه مارینای شهر بدروم حرکت می‌کنند و تا ساعت ۵ بعد از ظهر بر روی آب‌های فوق العاده دریای اژه هستند لذت ببرید،اگر قصد آفتاب گرفتن و لذت بردن از سواحل مختلف و شنا کردن در دریای فوق العاده اژه  لذت ببرین حتماً این تور رو به شما پیشنهاد می‌کنم.

  • خرید در شهر بدروم

یکی دیگر از جاذبه‌های فوق العاده شهر بدروم، حتماً خرید کردن از پاساژهای معروف و بازارهای محلی این شهر هست، دو پاساژ فوق العاده که یکی از آن‌ها در منطقه گنبد قرار گرفته به نام پاساژ اوآسیس یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهر بدروم است، از دیگر مراکز خرید شهر بدروم، می‌توان به مرکز خرید میدتاون اشاره کرد که در منطقه آرتاکند قرار گرفته. برای رسیدن به این دو مرکز خرید فقط کافیست که خودتان را به مرکز شهربرسانید و سپس به راحتی در کنار مراکز خرید پیاده شوید. مرکز خرید مارینای شهر بدروم هم یکی دیگر از مراکز خرید فوق العاده لوکس و خوب در مرکز شهر بدروم هست. شما می‌توانید از بازار سرپوشیده شهر بدروم هم دیدن کنید و خرید سوغاتی و لوازم ارزان قیمت را از مغازه‌های این بازار تهیه کنید .

 در این مقاله ما جاهای دیدنی بدروم ترکیه را به طور کامل به شما معرفی کردیم تا شما بتوانید هنگام سفر خود به بدروم، از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید

اگر قصد سفر به شهر زیبای بدروم را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از پروازهای مستقیم از تهران به فرودگاه میلاس شباویز پرواز استفاده کنید. فاصله فرودگاه میلاس تا شهر بدروم فقط ۴۵ دقیقه است و شما به راحتی می‌توانید خودتون را به شهر بدروم برسانید .

مشاوره رایگان