تور ترکیبی ترکیه|قیمت و اطلاعات کامل تورهای ترکیبی ترکیه

راهنمای سفر 21 شهریور ، 1403 3 دقیقه

تور ترکیبی ترکیه

کشور ترکیه، از آن دسته کشورهایی است که وقتی به این کشور سفر می‌کنید، آنقدر شهرهای زیبا و فوق العاده دارد که هر مسافر یا توریستی دوست دارد تعدادی از این شهرها را با هم ببیند. این اتفاق برای مسافران ایرانی که قصد سفر به کشور ترکیه دارند، همیشه جالب بوده و دوست داشتند دو یا سه شهر را همزمان در سفر خود به کشور ترکیه ببینند .به همین دلیل امروز در این بلاگ درباره این موضوع صحبت می‌کنیم و چالش‌هایی که ممکن است در این سفرها با آن‌ها روبرو شوید، درباره‌اش با شما صحبت می‌کنیم.

تور ترکیبی ترکیه به معنای سفری است که شما را به بازدید از چندین شهر یا منطقه مختلف در ترکیه می‌برد. این تور به شما این امکان را می‌دهد که تنوع جغرافیایی، فرهنگی و تاریخی این کشور زیبا را تجربه کنید. این تورها معمولاً شامل بازدید از مقاصد محبوب و معروف ترکیه مانند استانبول، کاپادوکیه، کوش‌آداسی، آنتالیا، ازمیر و مارماریس هستند. هر کدام از این شهرها جذابیت‌های خاص خود را دارند و ترکیبی از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر از فرهنگ و تاریخ غنی ترکیه به شما بدهد.

قیمت تور ترکیبی ترکیه

معمولا، به دلیل هزینه‌های بالا در کشور ترکیه مخصوصاً هزینه بنزین و رفت و آمد، ذهنیت اکثر افراد این است که این تورها بسیار تورهای گروان قیمتی است ولی در خیلی از موارد شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و داشتن یک سری اطلاعات خیلی ساده به راحتی تورهای چند شهره را در کشور ترکیه برید. حتی در بسیاری از موارد رزرو تور ترکیبی ترکیه هزینه های شما را به صورت قابل توجهی پایین می‌آورد. به طور مثال تورهای ترکیبی شهرهای کوش آداسی و ازمیر از جمله این تورها هستند.   

مسافرانی که از تورهای ترکیبی ازمیر و کوش اداسی استفاده می‌کنند به دلیل فاصله کم بین این دو شهر و نرخ‌های ارزان‌تر هتل‌های ازمیر، می‌توانند با نرخ‌های خیلی مناسب از هتل‌های ۵ ستاره  فوق‌العاده شهر کوش اداسی برای ۴ شب استفاده کنند. برای خرید و لذت بردن از شهر ازمیر 2 شب را در ازمیر و 4 شب هم در هتل های 5 ستاره ساحلی کوش آداسی  اقامت داشته باشید. با خرید تور ترکیبی شما می‌توانید یک تیر و دونشان کنید و هم از فضای شهری ازمیر لذت ببرید و خرید کنید و هم شهر ساحلی و زیبای کوش آداسی را ملاقات کنید و از اقامت در هتل های پنج ستاره کوش آداسی، با خدمات ALL  و UALL سفر خود را جذاب تر کنید. علاوه بر آن از تفریحات آبی هتل های کوش آداسی هم استفاده کنید.

  قیمت تور کوش اداسی و ازمیر

قیمت‌ تورهای کوش آداسی و ازمیر بسته به انتخاب مسافر و فصل سفر خیلی متفاوت است. بهترین نرخ برای تورهای ترکیبی ۴ شب کوش آداسی و 2 شب ازمیر در فروردین، اردیبهشت و خرداد هست، و به این بستگی دارد که شما هتل چند ستاره در کدام یک از شهرها انتخاب می‌کنید، حالتی که ما به مسافرها پیشنهاد می‌کنیم همیشه انتخاب یک هتل ۵ ستاره با کیفیت در شهر کوش آدسی و انتخاب یک هتل ۴ ستاره خوب در مرکز شهر ازمیر است. این تورها در نوروز ۱۴۰۴ از حدود ۳۹ میلیون تومان قابل اجرا است.

شهرمدت اقامتخدماتتفریحاتآب و هوا
کوش آداسی4ALL و UALL
تفریحات آبی
معتدل
ازمیر2BBشهرگردیمعتدل

جدول مقایسه ازمیر و کوش آداسی

تور ترکیبی ازمیر و بدروم

تور ترکیبی ازمیر و بدروم، یکی دیگر ازبهترین تورهای ترکیبی کشور ترکیه است. فاصله بین ازمیر تا شهر بدروم حدود ۳ ساعت هستش و همه مسافرین می‌توانند به راحتی توسط اتوبوس‌هایی که در بین شهرهای بدروم و ازمیر در تردد هستند، استفاده کنند. در تورهایی که آژانس شباویز پرواز در این مسیر ارائه  می‌دهد، ترانسفر محاسبه شده و مسافرین هم ترانسفر فرودگاهی و هم ترانسفر بین شهری را از ما دریافت می‌کنند. برای این تور هم  پیشنهاد ما استفاده از هتل‌های ۵ ستاره با کیفیت در شهر بدروم و استفاده از هتل‌های ۴ ستاره تمیز و خوب در مرکز ازمیر هست. تورهای ازمیر و بدروم به صورت چهار شب بدروم و دو شب ازمیرو یا چهار شب بدروم سه شب ازمیر قابل اجرا هست.

تور ترکیبی استانبول و انتالیا

یکی دیگر از تورهای ترکیبی کشور ترکیه که مورد توجه  ما ایرانیان است، تور استانبول و آنتالیا هست. فاصله بین شهرهای استانبول و آنتالیا به صورت زمینی نزدیک به ۱۴ ساعت است  اما معمولا، مسافرین این مسیر را توسط پرواز انجام میدهند. مدت زمان پروازاستانبول تا آنتالیا حدود یک ساعت و ۱۰ دقیقه هست و در تمام ساعات روز از دو فرودگاه سبیحا گوگچن و فرودگاه استانبول به راحتی مسافرین می‌توانند به فرودگاه آنتالیا دسترسی داشته باشند.

شباویز پرواز با رزرواسیون هتل هم در شهر استانبول و هم در شهر زیبای آنتالیا به همراه ترانسفرهای فرودگاهی و بلیط‌های داخلی کشور ترکیه، می‌تواند خدمات تور ترکبی در شهرهای مختلف ترکیه را ارائه کند. 

تور ترکیبی مارماریس و فتحیه

یکی دیگر از فوق العاده ترین  تورهای ترکیبی ما تور، شهرهای مارماریس و فتحیه  هست. نزدیکی این دو شهر به یکدیگر و حال و هوای متفاوت آن و هتل‌های فوق العاده‌ آن‌ها می‌تواند یه تعطیلات خیلی خوب را برای شما به ارمغان بیارورد. شما می‌توانید با استفاده از هتل‌های ۵ ستاره خوب در شهر مارماریس و استفاده از هتل‌های ۵ ستاره لوکس در شهر فتحیه، یک سفر ارزان قیمت و بی نظیر را تجربه کنید. شما می‌توانید تور ترکیبی مارماریس فتحیه نوروز 1404 را با بهترین قیمت و حدمات از شباویز بخرید. شباویز مجری مستقیم تور فتحیه و مارماریس نوروز 1404.

عکس مارماریس فتحیه

 نمای از دو شهر مارماریس و فتحیه

تور ترکیبی مارماریس و استانبول

اگر از ما بپرسین که کسانی هم قصد تفریح و استفاده از سواحل شهرهای ترکیه را دارند و هم به دنبال خرید هستند چه توری را پیشنهاد می‌کنید؟ جواب ما به شما تور ترکیبی مارماریس استانبول است. معمولاً فاصله بین این دو شهر توسط پرواز انجام می‌شود و مسافرین می‌تونن از فرودگاه اختصاصی شهر مارماریس که فرودگاه دالامان هست، در ساعات مختلف روز به استانبول پرواز داشته باشند. طول پروازمارماریس به استانبول حدود یک ساعت بیست دقیقه هست. به مسافرین پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در موقع خرید تورهای استانبول و مارماریس، ابتدا شهر مارماریس را انتخاب کنند و بعد از آن از استانبول دیدن کنند چون، همان طور که مطلع هستید ،پروازهای داخلی ترکیه شامل ۱۵ کیلو بار است و اگر شما خریدی در شهر استانبول داشته باشید این می‌تواند چالش بزرگی را برای شما به وجود بیاورد.

MARMARIS TO ISTANBUL DURATION

فاصله مارماریس تا آنتالیا

در انتها توصیه دیگری که می‌توانیم به شما بکنیم، مسافرینی که قصد دیدار از شهرهای آلاچاتی و چشمه یا حتی شهرهایی مثل پاموکاله و کاپادوکیا دارند با استفاده از تورهای  یک روزه از شهر کوش اداسی یا ازمیر، خودشان رو به راحتی به این شهرهای زیبا برسانند. فاصله بین ازمیر و کوش اداسی تا الاچاتی یک ساعت و ۳۰ دقیقه هستش و تا شهر پاموکاله و کاپادوکیا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است.

مشاوره رایگان