15 اسفند ، 1402

لیستی از بهترین مراکز خرید شهر بدروم

بدروم


بدروم یکی از شهرهای توریستی و محبوب ترکیه است که موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری دارد. شبه جزیره بدروم از سواحل جنوب غربی ترکیه تا دریای اژه ادامه دارد. قلعه‌های باستانی و مقبره‌های بسیار قدیمی در این شهر تاریخی قرار گرفته‌اند. همچنین سواحل تمیز و زیبای بدروم یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند. یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات گردشگران بدروم، بازدید از مراکز خرید است. مراکز خرید شهر بدروم بسیار گسترده هستند. مراکز خرید گوناگونی که در مناطق مختلف بدروم قرار گرفته‌اند، گردشگران و مسافران زیادی را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند.

مسافران در یک قدم زدن آهسته در کوچه‌های باریک مرکز شهر بدروم، با فروشگاه‌ها و بوتیک‌های مختلفی آشنا می‌شوند و خریدهای بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی را می‌توانند داشته باشند. در این مقاله از مجله آژانس مسافرتی شباویز قصد داریم در رابطه با بهترین مراکز خرید شهر بدروم صحبت کنیم و اشاره‌ای به 5 مرکز خرید در شهر بدروم خواهیم داشت. برای آشنایی با بهترین مراکز خرید در شهر بدروم، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

1.    مرکز خرید اوسیس؛ یکی از بهترین مراکز خرید شهر بدروم

مرکز خرید Oasis Mall در جاده اصلی بدروم - گومبت قرار گرفته است. از این مرکز خرید بزرگ به عنوان بهشت گردشگران یاد می‌شود. در مرکز خرید اوسیس بدروم بیش از 240 فروشگاه شیک، سالن‌های تئاتر و سینما و سرگرمی‌های متفاوت وجود دارد. اوسیس مال معماری بی‌نظیر و منحصر‌به‌فردی دارد و ترکیبی از معماری بومی منطقه بدروم و معماری مدرن غربی است. در فضای باز مرکز خرید اوسیس درختان نخل بلند، کاکتوس‌های زیبا، استخرهای نیلوفر آبی، درختان زیتون با قدمت 300 سال و بسیاری از گیاهان دیگر قرار گرفته است.

 حجم بسیار بالایی از خریدو‌فروش در شهر بدروم، در همین مرکز خرید انجام می‌شود. بارها و رستوران‌های بسیاری در قسمت‌های مختلف مرکز خرید Oasis Mall قرار گرفته است که مجموعه‌های بی‌نظیری از غذاهای خانگی تا فست‌فود را ارائه می‌دهند. همچنین رویدادهای فرهنگی متفاوتی در این مرکز خرید انجام می‌شود. اگر به دنبال یک خرید لذت‎‌بخش همراه با تفریح هستید، مرکز خرید اوسیس را پیشنهاد می‌کنیم که به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید شهر بدروم محسوب می‌شود.

مرکز خرید اوسیس


2.    مجتمع تفریحی پالمارینا؛ مرکز خرید شیک و لوکس بدروم

اگر به دنبال یک مرکز خرید بسیار شیک، لوکس و مدرن هستید، مرکز خرید پالمارینا بدروم بهترین گزینه برای شما است. مرکز خرید پالمارینا یک مجموعه تفریحی تازه تاسیس و مدرن است که تجربه خرید فوق‌العاده لذت‌بخشی را به گردشگران اعطا می‌کند. در این مجتمع تفریحی بیش از 100 فروشگاه مختلف وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از بهترین برندهای جهان هستند. نکته قابل‌توجه در مرکز خرید پالمارینا، وجود فروشگاه‌های مختلف مانند فروشگاه‌‌های محصولات دیجیتال، فروشگاه‌‌های پوشاک و لباس، فروشگاه‌‍‌های وسایل چیدمان و دکوری و لوازم آرایش است.

مرکز خرید پالمیارانا با نام مرکز خرید «یالیکاواک‌ مارینا» نیز شناخته می‌شود. در کنار این مجتمع تفریحی لوکس قایق‌ها و کشتی‌های کروز قرار گرفته است که به اعتبار این مجتمع اضافه می‌کند. این منطقه آب و هوای بسیار عالی دارد و از تفریحات آبی و دریایی نیز در این مجتمع می‌توانید استفاده کنید. همچنین مجموعه رستوران و بارهای مختلفی در سراسر مرکز خرید پالمارینا وجود دارد که گردشگران زیادی را به خود برای صرف غذا و انواع نوشیدنی‌ها به خود جذب می‌کند؛ بنابراین مرکز خرید پالمارینا در لیست بهترین مراکز خرید شهر بدروم قرار می‌گیرد.

مجتمع تفریحی پالمارینا


3.    مرکز خرید اونیو در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های بدروم

مرکز خرید اونیو (Avenue) در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های بدورم قرار گرفته است و از این جهت فرصت مناسبی برای خرید و تفریح را فراهم می‌کند. در این مرکز خرید فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد که تمامی نیازهای گردشگران و مسافران را پوشش می‌دهد. انواع فروشگاه‌های پوشاک، طلا و جواهرات، صنایع دستی، سوغاتی و خوراکی‌های خوشمزه در این مرکز خرید قرار دارد. در نزدیکی این مرکز خرید ایستگاه اتوبوس و تاکسی وجود دارد و گردشگران به راحتی می‌توانند به این مرکز خرید مراجعه کنند.

همچنین رستوران‌ها و کافه‌های بسیار جذابی در قسمت‌های مختلف مرکز خرید اونیو وجود دارد که مسافران و گردشگران به راحتی می‌توانند برای صرف غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه از آن‎‌ها استفاده کنند. اگر به دنبال یک مرکز خرید با فروشگاه‌های مختلف و بسیار متنوع هستید که قیمت مناسبی نیز داشته باشند، مرکز خرید اونیو بهترین گزینه برای خرید است.

4.    مرکز خرید میدتاون بدروم؛ از مراکز خرید محبوب و پرطرفدار

مرکز خرید میدتاون (Midtown) یکی از مراکز خرید بزرگ بدروم است که در سال 2012 در منطقه Ortakent افتتاح شده است. این مرکز خرید بزرگ 45 هزار متری فروشگاه‌های بسیاری مانند پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهر و لوازم آرایش دارد. همچنین در این مرکز خرید سالن‌های سینما، تئاتر و سوپرمارکت‌های بزرگی وجود دارد.

بسیاری از گردشگران خارجی در شهر بدروم مرکز خرید میدتاون را برای گشت‌و‌گذار انتخاب می‌کنند. برای خرید پوشاک و لباس با برندهای معتبر و مطرح ترکیه‌ای و بسیاری از برندهای مطرح جهانی می‌توانید به مرکز خرید میدتاون مراجعه کنید. برای رسیدن به مرکز خرید میدتاون از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی می‌توانید کمک بگیرید.

مرکز خرید میدتاون بدروم


5.    بازار محلی بدروم؛ مرکز خریدی ارزان و به‌صرفه

در لیست بهترین مراکز خرید شهر بدروم نباید بازار محلی بدروم را فراموش کنیم. بازارهای محلی بدروم جزو ارزان‌ترین بازارهای این شبه جزیره هستند که روزانه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از این بازارها بازدید می‌کنند. بازارهای محلی بدروم نزدیک به قلعه بدروم قرار گرفته‌اند. فروشگاه‌های بزرگ و کوچک محلی در 2 طرف خیابان قرار دارند که فروشگاه‌های مختلفی مانند فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، وسایل تزیینی در بین آن‌ها وجود دارد.

همچنین بسیاری از مسافران از این منطقه سوغاتی‌های بدروم را تهیه می‌کنند. به دلیل اینکه این قسمت از بدروم بازار محلی دارد، با یک گفتگوی ساده می‌توانید از فروشندگان تخفیف دریافت کنید. همچنین چندین فروشگاه صنایع دستی در این منطقه قرار گرفته است که وسایل منحصربه‌فردی را به فروش می‌رسانند. درحالت‌کلی در این بخش بدروم اجناس و محصولاتی را پیدا خواهید کرد که بسیار ارزشمند هستند و از رستوران‌ها و کافه‌های محلی برای صرف غذا و نوشیدنی می‌توانید استفاده کنید.

بازار محلی بدروم


تجربه خریدی فوق‌العاده از مراکز خرید شهر بدروم

در این مقاله از مجله آژانس مسافرتی شباویز در رابطه با بهترین مراکز خرید شهر بدروم صحبت کردیم و 5 مرکز خرید مختلف را در بدروم معرفی کردیم. درحالت‌کلی مراکز خرید بسیاری در بدروم وجود دارد که ما در این مقاله به بهترین آن‌ها اشاره کردیم. بسیاری از مسافران بدروم گردشگرانی هستند که تمایل زیادی به خرید دارند، با در نظر گرفتن چنین لیستی، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خرید را تجربه خواهید کرد.

در رابطه با مراکز خرید بدروم اگر سوال یا پیشنهادی داشتید، از طریق بخش نظرات در پایان مقاله با ما به اشتراک بگذارید. در نظر داشته باشید برای آشنایی با مقاصد مختلف دیگر شهرهای توریستی ترکیه، سایر مقالات مجله  آژانس مسافرتی شباویز را مطالعه کنید. همچنین برای خرید تورهای مسافرتی ترکیه و بدروم به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. بهترین مراکز خرید شهر بدروم کدام هستند؟

بهترین مراکز خرید شهر بدروم عبارتند از: مرکز خرید اوسیس، مرکز خرید پالمارینا و مرکز خرید اونیو

  1. چه فروشگاه‌هایی در مراکز خرید بدروم وجود دارند؟

فروشگاه‌های مراکز خرید شهر بدروم بسیار متنوع هستند. فروشگاه پوشاک، طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، چرم و محصولات چرمی و بسیاری از اصناف دیگر در مراکز خرید بدروم فروشگاه دارند.

  1. لوکس‌ترین مرکز خرید بدروم چه نام دارد؟

مجتمع تفریحی پالمارینا بدروم یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید بدروم است که بسیاری از برندهای معتبر خارجی در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین در اسکله این مرکز خرید کشتی‌های تفریحی و کروز قرار گرفته است.

ناشر: آژانس مسافرتی شباویز پرواز
6Ld9QeYjAAAAAA6n-aXWvOcAqXqdJM_-zuKt72QR